Tuesday, September 23, 2008

Kortkrig-kort :-)

Nå er det en stund siden jeg har lagt ut kort i bloggen min...

Skal love å være mer aktiv nå som høsten har kommet :-)

Her er to kort som jeg har hatt med i en kortkrig, og jeg har faktisk vært så heldig at jeg kom på 2. plass med begge kortene. Tusen takk til dere som har gitt meg stemmer!

OMG - it's quite a while since I had some action on my blog... Hope to be more active as the autumn is coming, and I have more time to be creative :-) I have joined a "cardfight", and have been so lucky, and gotten two second places. So, this is fun :-)

Dette er kortet som jeg lagde til oppgave 1 - lag et kort som er typisk deg :-)

First task - make a card that is typical you :-)




Oppgave 2 - la deg inspirere av høstens farger :-)

Second card - let the autumn inspire your card :-)



1 comment:

Anne Bente said...

Så stilige kort. Det først som var TYPISK DEG var jo rålekkert! Du er en mester med blekket!