Wednesday, January 14, 2009

Artsy utfordring

Dagens utfordring fra Artsy bloggen er å lage et kor etter en skisse, og bakgrunnen skal lages selv. På kortet mitt har jeg laget bakgrunnen av avispapir, gamle boksider, gel medium, gesso og distress blekk. Stemplene er fra Tim Holtz!

It's Wednesday and a new challenge from Artsy. The challenge was to follow a scetch, and make the background our selves. My background is mad of newspaper, old bookpages, gel medium, gesso and distress ink. Stamps from Tim Holtz, of course!


6 comments:

Sandy said...

Wow this is fantastic.
Brilliant background.

Vigdis said...

Utrolig stilig!

Anonymous said...

Hei conny, utrolig nydelig kort!!!
er du foresten en av di "gale" på msn her om dagen hihihoho, har ikke ledd så mye på lenge jeg!!!!
Klems

Hanne said...

Veldig stilig kort Connie! Spennende bakgrunn!

Klem Hanne

Audrey said...

Beautiful!

Gry said...

Hei snuppelupp!
Så stilig kort - spennende bakgrunn. Flink du - noe annet enn meg og alle dekorpapirene.. *kremt*
Du - har du sett hvilket stempel jeg har brukt eller??? fnis