Friday, April 17, 2009

Mixed Media Monday

Jeg har ikke mange påskestempler, og ikke er jeg så glad i å lage påskekort heller :-) Men jeg fikk denne fuglen med bladet Craft Stampler, og da fikk jeg jo lyst til å lage en ATC med dette! Denne passet jo helt ypperlig for Mixed Media Monday utfordringend denne uken :-) ATC'en har jeg allerede gitt til Hanne, fordi hun er så snill og arrangerer en swap med jentene i Tyskland :-)

I do not have Easter stamps, and not to found of making Easter cards :-) I got this stamp with the magazine Craft Stampler, and just had to make something with it. Mixed Media Monday has Easter challenge this week, and I think my ATC fits that challenge :-) The ATC has already been given to Hanne for being so kind to arrange a swap with the girls in Germany :-)



3 comments:

Hanne said...

Tusen, tusen takk for den fine ATC'en Connie! Jeg satt og beundret den i går. Vanvittig flott!

Ønsker deg en riktig god helg!
Klem Hanne

Janny said...

So lovely Connie;;o)

Sandy said...

Wow this is really lovely.
Cute birdie.