Sunday, April 4, 2010

A super fun day!!!

Last night, my friend Yvonne and I just spontanious decided that we should have a creative Sunday and just play :-) And, we really did...

We made 40-50 background each with all different techniques, and it was soooooooo much fun! Nobody can imagine how our hands are looking right now, and not to mention our shirts :-) This was a day to remember, and I really needed a day like this!! So, thank you so much, sweety :-) Luv ya, baby :-)

Yvonne og jeg bestemte plutselig i går kveld at vi skulle ha en kreativ søndag, så Yvonne sto på døra her i dag kl.10. Klokka var vel 22.30 da hun gikk :-) Og snakk om å leke seg!!

Vi har vel laget omtrent 40-50 bakgrunner med forskjellige teknikker, og ikke en bakgrunn er laget lik! Prøv å forestill dere hvordan vi så ut da vi avsluttet :-) Hender og t-skjorter så ikke ut...hi hi hi!! Dette var virkelig en dag som jeg kommer til å huske lenge, og akkurat hva jeg trengte :-) Så tusen tusen takk for en fantastisk leken dag i dag, snuppa mi :-) Glad i deg, vennen :-)

8 comments:

Gunn (Merete) said...

Wow, sier jeg bare. Dette ser fantastisk ut. Masse lekkert her. Så hyggelig med sånne dager. Litt blekk her og der er ikke så nøye, det slites borte etter hvert.
Ha en fin morradag da.
Klem Gunn :-D

Janne said...

WOW sier jeg også.... Stilige bakgrunner dere har laget.

vil gjerne leke litt med deg igjen en vakker dag ;)

Merete/Scrappeguri said...

Jøss der var det mange flotte bakgrunner. Det var sikkert artig, ga meg ide til å få med meg gjengen jeg scrapper sammen med til dette, en -eller flere kvelder...

Anonymous said...

DU store kineser for en produksjon,kan tenke meg dere kosa dere ja!!!! Kjempeflotte bakgrunner!! Og du....Gratulere som DT medlem,det fortjente du Connie.Skal bli gøy og følge med deg.Tusen takk for koselig komentar i bloggen mi,hadde det kjempekoselig selv og det var utrolig gøy å møte dere,håper vi sees snart igjen. stor klem fra Hilde.

Benedicte said...

så flotte bakgrunner!
har et lite spørsmål til deg. du som har handlet hos Stampotique.com
hvor mye koster det i porto å handle hos de?
eg klarte inne å finne ut av det på siden deres?

klem fra Benedicte

Anne Bente said...

wow - det ser ut som om du har hatt en strålende dag! Godt jobbet!

Kjellaug said...

WOW,da kan vi ha mange flotte kort i vente. Herlig å slik liggende ferdig klar til bruk.

Guro said...

Wow imponerende!!! Tenker dere hadde det gøy ja, fint å ha noen å scrappe med.
Gleder meg til å se hva de bakgrunne ender opp som :-D
Så koselig at du ville følge meg videre!
Ha en fin kveld :-)
Klem Guro