Wednesday, November 2, 2011

WHAT an HONOR!!!


I am this month guestdesigner for Stampotique, a company that I have followed for years! I fell in love with Daniel Torrente's & Jill Penney's stamps the first time I saw them, and I have loved them ever since! This month I will show you what I make with these awesome stamps, and I hope you all get inspired :-) This is a huge honor & I feel so proud to be asked!

Jeg er månedens gjestedesigner for Stampotique, og jeg har hatt SÅÅÅÅÅ lyst til å fortelle det til dere alle! Nå kan jeg ENDELIG fortelle det, og jeg er bare helt i lykkerus! Jeg forelsket meg i stemplene til Daniel Torrente & Jill Penney allerede første gangen jeg så dem, og jeg har bare ELSKET dem "ever since". Denne måneden får jeg lov til å vise hva jeg kan gjøre med disse stemplene, og jeg håper dere liker hva jeg kommer til å vise :-) Det er iallefall en stor ære å bli spurt om dette, og jeg er nok en smule stolt :-)

1 comment:

Fars Datter said...

Å, så gøy! Skjønner godt at du er i lykkerus, jeg! :-) Nå gleder jeg meg til å se hva du kommer opp med! :-)
Lykke til da!
Elis. :)