Monday, April 9, 2012

Bølgepapp hos StampARTic



There has been quite a while since I have uploaded cards on my blog, and shame on me!!! There should have been several cards posted on my blog, but I seem to miss some hours a day the last months... Did you take them?! :-)

Anyway, we are having an article on StampARTic today about corrugated cardboard. Had a lot of fun plaing with it, and I mainly used corrugated cardboards from Jillibean soup. Love them, addicted to them and why don't I use them more often?!?!

Backgrounds are made with Dylusions sprays from Dyan Reaveley and Ranger Ink, and white marker is from American Craft. Stamps are of course from Dylusions designs as well :-) See, they are awesome to make cards with as well...johoooooooo!

Nå er det en laaaaaaaaaang stund siden jeg har lastet opp kort i bloggen min, og jeg burde virkelig skamme meg. Døgnet har bare ikke mange nok timer, og jeg tror jeg har hatt litt kortere døgn de siste månedene.....iallefall føles det sånn!

Vi har en artikkel publisert i dag på StampARTic som omhandler bølgepapp. Og jeg har hatt det utrolig morsomt med disse, og jeg har hovedsaklig brukt bølgepapp-figurer fra Jillibean Soup. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke bruker dem oftere, de er jo bare DRIT KULE!

Uansett, så er bakgrunnene laget med Dylusions sprayene fra Dyan Reaveley og Ranger Ink. Og den hvite pennen er fra American Craft. Stemplene er selvfølgelig også fra Dylusions Design. Disse stemplene gjør seg utrolig godt på kort også, ikke sant?

2 comments:

Gunn (Merete) said...

Hei
Koselig å se kort fra deg igjen og disse her var bare knallfine. Herlig farger og sammensetninger.Helt enig, disse stempelene egner seg veldig bra på kort.

BellaMio said...

Fantastiskt underbart!!! Härliga starka färger och läcker komposition.

Kram!