Tuesday, May 15, 2012

Aloha!

Aloha from Hawaii, and greetings to all my blogg-friends!





Just a short message to all my friends out there that maybe wonder were I am and what's up with my creative work :-) I am on vacation right now, and enjoing sun and bading and margaritas :-)

If you want to read more about our vacation, you can take a look in my travel-blog here!
Or, if you want to see more of my short tutorials that's going on right now in HOBBYKUNST's blog, you can take a look here!

En liten hilsen fra Hawaii til alle mine blogg-venner som kanskje lurer på om jeg har glemt bloggen min helt :-) Jeg nyter late dager på stranda med bading og margaritas, og har altså lagt igjen nesten alt av kreative ting hjemme. Smash-boka er med da :-)

Uansett, dersom du har lyst til å lese litt mer om ferien vår, så kan du gå inn i reisebloggen vår her!
Eller, dersom du har lyst til å følge med på de små teknikkursene jeg har i bloggen til HOBBYKUNST om dagen, så kan du ta en titt her!

No comments: