Wednesday, October 1, 2014

Gjestedesigner for Project Life i Norge

...ja, du leste riktig :-) Jeg har fått det ærefulle oppdraget med å være gjestedesigner for

Oppdraget starter med en presentasjon, og en utfordring fra meg som lyder som følgende...

Bruk ALFABET KLISTREMERKER & WASHI-TAPE på PL-siden din,
og for å ikke gjøre det altfor enkelt skal disse fargene brukes på siden din...
ORANSJ, BRUN OG GUL!
 
Bli med da vel - utfordringen finner du her! 
 
Mitt første bidrag som gjestedesigner ble denne PL-siden...
 
 

 
Det er liksom ingen hemmelighet at jeg har fullstendig dilla på Project Life om dagen, så dette var midt i blinken for meg :-) Dessverre, så ser man ikke alle detaljene på siden min på bilder, men her er det virkelig brukt mye dekortape i alle bredder og masse bokstaver. Noe jeg bruker særdeles ofte i min PL-verden!
Håper du liker siden min, og følg gjerne med i bloggen min for snart kommer det mer :-)

Proud to call my self guestdesigner for Project Life in Norway this month, and since I have so much fun with this kind of scrapbooking  it was a pleasure for me to say yes to this challenge! Unfortunately, you do not see all the details on the pictures, but I promise you that there is a lot of washi-tape use and lots of letter stickers! I often use these kind of products in my albums. Hope you like my PL-page, and I appriciate you taking time to visit my blog :-)
 
***
 
Takk for besøket / Thanks for the visit!

1 comment:

Jeanette said...

Lekre sider, Connie :) Jeg jobber med motivasjon til å scrappe for tiden. Blir mye annet håndarbeid i stedet...