Saturday, October 18, 2008

Bursdagskort / Birthday Card

Jeg har fått helt dilla på acetat-kort, og det er kreativ morro som foregår i min hobbykrok om dagen :-)

Dette acetat-kortet og notatblokken laget jeg til ei veldig god venninne av meg som fylte år i begynnelsen av oktober. Alfabetet jeg har brukt til å skrive "Anne" med, er Tim Holtz' foam alfabet-stempler. Det rosa mønsterarket er fra K&Company "K-ology".

I love to make acetat-cards, and it's SO much fun to be creativ in form of planning a card like that :-) This card and notebook was made for a very good friend of mine. The paper is form K&Company "K-ology", and the letters are Tim Holtz' foam stamps.


6 comments:

Unknown said...

Masse flotte kort du har laget Connie! Kortet til Anne var utrolig fint, en flott blanding av artsy og søtt! ;-)

Klem, Elin

Kate-Marita Pettersen said...

Takk for at du tittet innom til meg, satte stor pris på det:)
Det bursdagskortet var kjempeflott, søtt og samtidig så tøfft med de store bokstavene:)

Ha ei flott uke:)
Klem, Kate.

Gunn (Merete) said...

Hei og takk for sist. Så hyggelig kommentarer du har lagt inn i bloggen min. Du er også på lista mi nå. Torsdagen var veldig hyggelig.
Og jeg har funnet ut etter at jeg kom hjem til søsteren min at jeg bare må ha det Tim Holtz alfabetet, så det skal bestilles når jeg kommer hjem seinere til uka.

Janne said...

Kjempeflott kort og bok du har laget til Anne. Du leverer som alltid :o)

Vigdis said...

Hallå snuppa! Sniker en tur innom for å se på alt det lekre du lager. Utrolig lekkert!!! Du rocker! Klem!

Maya said...

Takk for hilsen i bloggen :)

Nyydelig acetat kort og notatblokk!

Klem fra Maya.