Saturday, October 25, 2008

Og, så var kortkrigen over :-)

Her er mitt finalebidrag til kortkrigen, og det hele endte med en 2. plass for min del :-) Noe jeg er riktig så stolt over! Hoved motivet er et Papilio-stempel, det er fargelagt med distress. Die cuts er hovedsakelig fra cricutkassetten "Storybook". I tillegg, så har jeg klippet ut sommerfuglene fra et Basic Grey mønster ark. Kritieriene for denne oppgaven var å bruke fargene sort, oransje og gul, og kun de fargene. I tillegg, så måtte vi bruke en del stæsj, så dette er jo et kort som ikke er "helt" meg :-) Men, jeg ble ganske fornøyd med resultatet tilslutt!

Here's my final card for the last task in the "cardfight". At the end, I got the second place in the whole competition, and I am very proud of that :-) Stamp is from Papilio, and the die cuts is mainly from "Storybook" (cricut). The task was to make a card in the colors black, orange and yellow, and adittional to that have a lot of assessories. Not usually my stile, but I was satisfied with how my card turned out :-)


No comments: