Thursday, July 7, 2011

I am Art Journaling again...


...have had some ideas for a while now, but I haven't had time to play! Finally, I just put aside all work, and opened my journal :-) And, I am actually looking forward to some good times in the time to come, as I my have found my art-journal-creativity again...I hope...

Endelig så har jeg fått satt meg ned med ideer som har surret rundt i hodet mitt en stund nå. Så i dag bestemte jeg meg for å legge all jobb til side, og bare leke litt med art journalen min. Kanskje jeg kan se frem i mot mange fine stunder med den kreative dagboken min i tiden fremover...vel, jeg kan iallefall håpe :-)

5 comments:

Márcia Pierina said...

Very beautiful, wonderful!!!

kisses

froebelsternchen said...

beautiful!

bestevenn said...

Litt kreativt er da veldig sunnt! Viktig å ha litt tid til sitt eget også, helt uavhengig av det man må gjøre. ser veldig spennende ut det du holder på med der, ja.

Anne Bente said...

Så flott Connie :-) Husk å ta kreative pauser så du får stresset ned.... Håper du har det bra og ønsker deg en strålende sommer! Klem

Anonymous said...

Hei Connie - likte veldig godt akkurat denne - har du flere i samme stil og er de tilfeldigvis til salgs??

Turid (venninnen til Gunhild på Sandnes...)