Sunday, July 3, 2011

Le Circus...




...in my house :-) Got so inspired from Gail Milburn in latest issue of Craft Stamper, that I just had to make my own <>. Here it is, and I had so much fun making it. A good creative Sunday :-)

...har entret huset mitt :-) Jeg ble så utrolig inspirert av Gail Milburn i siste Craft Stamper bladet, at jeg bare måtte lage min egen lille "Le Circus". Her er den altså, og jeg hadde bare så utrolig gøy mens jeg lagde denne. Har hatt en super creative og rolig søndag - jippi!

4 comments:

Gro said...

Så tøff. God sommer til deg.
Klem :o)

bestevenn said...

Denne her var skikkelig spennende! Nydelig også!!!

Heidi said...

Så utrolig fin den var! Masse spennende detaljer:-)

Jeg kommer innom butikken..... igjen.... etterpå:-)

Ha en fin helg!

Klem fra Heidi

Connie said...

Tusen takk til dere alle tre :-) Utrolig glad for så fine kommentarer, søtinger!

Klem Connie