Saturday, August 20, 2011

Let me introduce...



...my next new Art Journal! Got it in London on a flea market, and I am so happy that I found it! It was waiting for me in a small antique book shop in Portobello Road, and it was screaming "take me home, take me home".

I love my new Art Journal :-)

La meg introdusere min nye Art Journal! Jeg fant den på et loppemarket i London, og jeg er mega glad for at jeg fant akkurat denne boken. Den ble funnet i en liten antikk bokbutikk, i andre etasje innerst inne i en krok. Den bare skrek mot meg "ta meg hjem, ta meg hjem"!

Jeg bare LOVE min nye Art Journal bok :-)

4 comments:

Fars Datter said...

Ja, veldig fin!!! :-) Gleder meg til å følge med på hva du fyller den med! :-) Kommer sikkert til å bli helt fantastisk! :-)

Janne said...

Skjønner godt du ikke klarte å la være å ta den med deg hjem. Gleder meg til å se hva du fyller den med ;)

Gunn (Merete) said...

Denne var utrolig stilig. Skal bli spennende å se hva som dukker opp i den.
Morsomt med sånne forelskelser, man blir bare så sprudlende glad.
Kos deg.
Klem Gunn :-)

Heidi said...

Lekker! Var nylig i London og gikk i Portobello Road. Speidet etter noe til papirhobbyen, men overså tydeligvis denne butikken.
Blir spennende å se hva du lager av den :)