Sunday, March 4, 2012

Art Journaling with the ARTsy team!


Many of you know that I have been Art Journaling as a passion for several years, and that I have tried to influence my friends for ages :-) Anyway, Art Journaling is up and coming in Norway and I am HAPPY HAPPY HAPPY!

Today I wrote an article on StampARTic's blog, where I try to explain what Art Journaling is! That's so hard, as there is no rules and no definition on how it should be! But, THAT'S THE GREAT THING ABOUT IT, right?!

The first page is made for you who want to try, but do not have to courage to start one! I was thinking that in the beginning, and how could I make pages as beautiful as Suzi Blu's or Dyan Reaveley's. But, then I started thinking....are these pages for everybody else, or are they for ME?!?! Anyway, I have come to my senses, and I thank Suzi Blu and Dyan Reaveley for teaching me how to be my self in MY ART JOURNAL!

Second page is made for a VERY SPECIAL friend of mine, that struggles these days! "Hey baby, I wish I had your courage! I love you!"

Mange av dere vet jo at jeg har hatt Art Journaling som lidenskap i flere år, og at jeg har gjort alt jeg kan for å få denne stilarten over på mine venner :-) Og nå har heldigvis trenden bare blitt mer og mer populær i Norge, og JEG ELSKER DET!

I dag har jeg lagt ut en artikkel på StampARTic, hvor jeg har skrevet litt om definasjonen på en Art Journal. Det er IKKE LETT, da det egentlig ikke finnes noen regler eller definisjoner på hva en Art Journal er, og det er vel det som er SÅ SINNSYKT BRA MED ART JOURNALING?!?!

Uansett, så er den første siden laget til deg som tenker på å lage en Art Journal, men som ikke har mot nok til å begynne! Vær du sikker på at jeg hadde det samme problemet før jeg startet, og hvordan i huleste skulle jeg klare å lage sider så vakre som Suzi Blu's eller Dyan Reaveley's?!?! Men, så begynte jeg å tenke på at det er jo ikke for alle andre jeg lager denne boken, det er jo for meg!! Og det er takket være Suzi Blu og Dyan Reaveley at jeg er der jeg er i dag!

Den andre siden er laget til ei veldig god venninne av meg! Ei venninne full av mot og pågangsvilje, og som jeg ser så utrolig opp til! "Hei baby, du er ei helt utrolig flott dame, og jeg skulle ønske jeg hadde en brøkdel av motet ditt! Glad i deg 4 ever!!"

4 comments:

Gunn (Merete) said...

Flotte sider Connie. Jeg har fått et lite puff igjen når det gjelder AJ, det er i grunnen mangel på tid som er mitt største problem.
Den siste siden din er nydelig og så sant. Sender stor klem til denne venninna di, ho fortjener det :-)
Klem Gunn

Janne said...

Flotte sider Connie. Tror jeg må få ryddet i hobbykroken min i morgen og prøve meg litt igjen jeg også. Du er flink.

Unknown said...

Flotte sider og vakre ord fra en super venninne som virkelig stiller opp ;)

BellaMio said...

Underbart, ljuvligt och fräckt!!