Tuesday, March 20, 2012

Dylusions stamps MY FAVORITES!

All of my friends knows that I love Dyan Reaveley's digitale sheets, and of course she had to make wonderful, awesome, pretty, cooooooooool Dylusions stamps, too! And, I am not sure, if Dyan really understand how expensive that is for Connie...ha ha ha! Yes, I am the proud owner of ALL her stamps :-) Just had to have them allllllllllllll......! It's a good thing, right? I am filled up with inspiration, and do not have enough time to play......! HEEEEEEEEELP :-)

Alle mine venner vet at jeg forelsket meg i Dyan Reaveley's digitale ark med en gang jeg så dem, og nå har hun selvfølgelig gått bort og laget utrolig kule, råååååååå, fantastiske Dylusions stempler som jeg bare MÅTTE ha! Jeg er ikke sikker på at Dyan har skjønt hva hun har gjort, og at hun har gjort det særdeles dyrt for Connie....hi hi hi! Ja, jeg er den stolte eier av alle platene hennes :-) Sorry, men klarte ikke å velge!!!! Disse stemplene får meg til å sprudle av kreativitet, og jeg har bare ikke nok tid til å leke....! Hjjjjjeeeeeelp :-)

6 comments:

Femmy said...

These are fabulous Connie!

Anette said...

WOW - sååå stilig!!! Lekre farger og motiv!
--klem--

Maggie said...

Fantastisk fin AJ side! Herlige farger.
Enig med deg i at disse stemplene er kule.
Gleder meg til Mixed media kurset med deg :)

Marianne/skorpionen said...

ble gjort oppmerksom på bloggen din av Ruffa inne på CASA og wow sier jeg bare!!! Fantastisk mye flott du lager!
Jeg er en likesinnet og ELSKER dylusions. Men så heftig som deg er jeg nok ikke, fikk mine førset sprayer i posten i går :D Litt stensiler fra demoen på Bikuben har jeg også, men jeg vet at jeg må ha mye mer.
Utrolig tøff denne siden her var! Digg digg!

Audrey said...

Love it!

gry anita said...

Dette er bare helt rått!!!!